הממשק מסונכרן עם יומן ניהול התורים במערכת ה CRM או ה ERP של העסק, ומסייע לשפר את חויית הלקוח איכות השירות ללקוחות.
ממשק זימון תורים מאפשר ללקוחות לקבוע תור לקבלת שירות באופן עצמאי, בכל זמן, מכל מקום ומבלי צורך במעורבות מצד גורמים בעסק.
הממשק מסונכרן עם יומן ניהול התורים במערכת ה CRM או ה ERP של העסק, ומסייע לשפר את חויית הלקוח איכות השירות ללקוחות.
לקוחות העסק המעוניינים לקבוע תור, יכולים לבחור מועד רצוי מתוך מועדים פנויים בלבד ביומן ניהול התורים הכללי של העסק או ביומן ניהול התורים האישי של הגורם המטפל בהם.
לאחר קביעת התור, מקבל הלקוח הודעה (בדואר אלקטרוני, סמס או דרך מועדפת אחרת) הכוללת את פרטי התור וקובץ iCal לזימון ושיבוץ אוטומטי ביומן האישי. התור ניתן לביטול או דחייה באופן עצמאי.
ניתן לשלוח ללקוח תזכורת לפני המועד הקבוע, עדכונים על דחייה וביטול ומידע נוסף באופן אוטומטי.
הממשק מגיע בתצורה פתוחה או סגורה המאפשרת זימון תור רק לאחר תהליך הרשמה והזדהות.
מיועד לעסקים וארגונים שמספרים ללקוחות שירות בזמן מוגדר מראש, מספרות, קליניקות וסוגים נוספים של עסקים.
הממשק ניתן להתאמה לכל צורך או דרישה של העסק.