הממשק משפר משמעותית את רמת השירות ללקוח ומקצר את זמני הטיפול בקריאות שירות ופניות לקוחות.
ממשק ניהול קריאות שירות מאפשר ללקוחות פתיחה, עדכון וקבלת עדכונים בנוגע לקריאות שירות שנפתחו באופן עצמאי.
הממשק משפר משמעותית את רמת השירות ללקוח ומקצר את זמני הטיפול בקריאות שירות ופניות לקוחות.
ממשק קריאות שירות מאפשר לכל לקוח, בכל זמן, מכל מקום, לפתוח קריאת שירות באופן עצמאי ובקלות קריאת השירות נקלטת במערכת באופן ומוקצית באופן אוטומטי לטיפולו של הגורם הרלוונטי בחברה. מבנה קריאת השירות מותאם לקריאות בחברה בפתיחת כל קריאה, נשלח עדכון אוטומטי בדואר אלקטרוני או בהודעת טקסט עם מספר הקריאה למעקב. ניתן לשלוח התראות אוטומטיות לגורמים מטפלים וללקוח במועדים שונים של הקריאה, כאשר הטיפול בה מתקדם או מסתיים ומצבים נוספים.