השירותים שלנו

באמצעות API ניתן לחבר את מערכות ניהול הלקוחות של העסק, לאתר האינטרנט העסקי וליצור תהליך רכישה שלם שבו מעורבות שתי המערכות.
לדוגמא, בחנות אינטרנטית ניתן ליצור אינטגרציה שבה הרכישה מתבצעת באתר, הנפקת ומשלוח החשבונית מבוצע ע"י מערכת הנהלת חשבונות ובמערכת ה CRM נפתחת ללקוח תקופת אחריות למוצר שרכש.
אינטגרציות API ניתנות לביצוע באמצעות שירותים ייעודיים דוגמת Zapier ו Integromat או באמצעות פיתוחים ייעודיים. לכל אחת מדרכי החיבור, מאפיינים ויתרונות ביחס לאחרות.
בחירת אופן ביצוע החיבור תלויה בדרישות ומאפייני הפרויקט.

יתרונות מרכזיים