אסטרטגיית מסרים ותדמית

מסר קבוע ואחיד שממצב את העסק ביחס לאחרים, חיב להיות חד וברור.

אנחנו מציעים תהליך מיתוג וגיבוש מסרים יסודי שמניח לעסק יסודות איתנים.

מה יוצא מזה?

אייקון - שליטה ובקרה כספית

הדגשת יתרונות יחסיים

אייקון - יכולת תכנון פיננסית

שיפור החזרה השקעה

אייקון - התנהלות כספית יציבה

ביצועי קמפיינים משופרים

מה יוצא מזה?

אייקון - שליטה ובקרה כספית

הדגשת יתרונות יחסיים

אייקון - יכולת תכנון פיננסית

שיפור החזר השקעה

אייקון - התנהלות כספית יציבה

ביצועי קמפיינים משופרים

עומד לפרסם או לשווק עסק חדש?

העסק שלך צריך

מסרים ומיצוב

תכנון אתה

מספר לנו על העסק שאתה מעוניין לפרסם, מה ייחודי לו ומה יתרונותיו על פני המתחרים.

יישום אנחנו

מזקקים מסרים ומגבשים את המיצוב והתדמית המתאימים לעסק

הצלחה אתה

מקבל ספר מותג, מגדיר, שורת מיצוב וכל אלמנט מיתוגי עוטף דרוש כדי לצאת לדרך.

צור קשר

משאירים פרטים. אנחנו חוזרים.
שלח

שאלות ותשובות על אסטרטגיית מסרים

מה זה בדיקת היתכנות?
בדיקת היתכנות (ובשמה המלא: בדיקת היתכנות עסקית) פירושה ניתוח של רעיון עסקי בהיבטים של עלויות הקמה, עלויות שוטפות, הכנסות, נקודת איזון, רווחיות צפויה ומדדים נוספים.
מי צריך בדיקת היתכנות?

כל יזם או בעל עסק שיש לו רעיון לעסק חדש או לפיתוח העסק הקיים.
כאשר יישום הרעיון (כמו בדרך כלל) כרוך בהשקעה, הוצאה כספית או הקצאת משאבים, כדאי לדעת מראש את הסכומים הדרושים ואת פוטנציאל החזר ההשקעה.
בדיקת ההיתכנות לפני הקמת העסק, מאפשרת להבין את טיב העס לעומק, לקבל החלטות בצורה מושכלת ובכך למזער סיכונים כספיים.

איך מבצעים בדיקת היתכנות?

הניתוח העסקי מתחיל בבחינת המשאבים הדרושים ליישום הרעיון העסקי והוצאתו אל הפועל, הוצאות הכרוכות בהקמת העסק.
לאחר מכן, מנותחות הוצאות שוטפות - קבועות ומשתנות - שצפויות להיות בעסק וכמובן, תחזית מכירות והכנסות.
בסופו של דבר, מציגה בדיקת ההתכנות את המצב הפיננסי של העסק במספר תרחישים שונים.

מה עוד חשוב לדעת על בדיקת היתכנות?

חשוב לבצע את בדיקת ההיתכנות בצורה יסודית ונאמנה. לעשות שימוש בנתונים בצורה שמרנית ולהמנע מתחזיות אופטימיות מדי.
יחד עם זאת, חשוב לא להיות שמרן מדי. נתונים פסימיים מדי יעלולים להציג אי-היתכנות במקום בו ישנה. 

לקריאה מורחבת על בדיקת היתכנות

קבצי בדיקת היתכנות

קובץ בדיקת היתכנות להורדה

FAQ logo