Shemtov

טיוב והעשרת נתוני אנשי קשר משולב AI

קרוסלת וואטסאפ מתקדמת

איך זה עובד?

1

שולחים ל״שם טוב״ מידע גולמי

בקובץ אקסל, ישירות מה־CRM או דרך API. לא משנה איך – העיקר שתשלחו.

2

שם טוב נכנס לפעולה

המערכת מנקה, מתקנת ומשדרגת כל שדה – שמות, טלפונים, כתובות, תארים, מגדר ועוד. בסיום, אתם מקבלים את הנתונים חזרה – ישירות ל־CRM או בקובץ Excel מוכן לעבודה.

3

ההודעות שלך מרגישות אנושיות – והלקוחות מגיבים

שמות מדויקים, פנייה טבעית, בלי שגיאות מביכות. ברגע שהמידע שלך מסודר — האוטומציות נשמעות אמיתיות, והתגובות לא מאחרות להגיע.

אם אתם

  • קולטים לידים מטופס באתר, מרשתות חברתיות או מקורות אחרים.
  • משתמשים באוטומציות לשליחת הודעות.
    אתם כבר מכירים את הבעיה הזו מקרוב: מנסים לנסח הודעה אוטומטית שתהיה ידידותית, טבעית ומזמינה, אבל אז מתקבלת הודעה בסגנון: "היי אלי לוי" ופתאום זה מרגיש לא טבעי. ה־"היי" הלא פורמלי פשוט לא משתלב עם שם מלא ורשמי.

טופס עם שדה "שם מלא" ממיר יותר.
מחקרי UX ו־CRO (Conversion Rate Optimization) מצביעים על כך באופן מובהק.
למה? פחות שדות = פחות חיכוך כל שדה נוסף מגדיל את "המאמץ הנתפס" של המשתמש. גם אם בפועל זה עוד מילת הקלדה אחת, זה נראה כמו עוד שלב.
משתמשים לא תמיד בטוחים מה לכתוב איפה השאלות מתחילות: שם פרטי בלבד? עם שם אמצעי? אם יש לי שם משפחה כפול – איפה לשים אותו? איך אני מפריד? עם רווח? מקף? "שם מלא" נתפס כפשוט זה שדה אחד, בלי צורך להבין לוגיקה. המשתמש כותב איך שנוח לו.

לא סוף העולם אבל כנראה הסוף של מסע הלקוח. זו לא השאלה האם הלקוח "קולט" שמדובר באוטומציה – אלא העובדה שהניסוח נשמע רובוטי ומלאכותי, וזה פוגע בחוויה וגם מוריד את הסיכוי לתגובה. בשורה התחתונה: טון פנייה שלא מרגיש טבעי – פוגע באמון ובמעורבות. וזו בדיוק הבעיה שאנחנו כאן כדי לפתור.

מתכנתים חכמים חשבו על פתרון פשוט: "נשתמש ב־split ונפריד את המחרוזת לשניים." 
הפתרון הזה עובד ב 100%. ב 49% מהמקרים.
ב 51% מהמקרים פיצול השם לא עובד.

  • שמות פרטיים עם שתי מילים: בת חן, בן אל.
  • שמות משפחה עם שתי מילים שכתובים הפוך: בן דוד ארנון.
  • שמות עם תארים: עו"ד, ד"ר, גב'.
  • שמות באנגלית: נפוץ בקליטת לידים מרשתות חברתיות.

ה־split הוא התחלה, אבל הוא לא מבין הקשר, לא מזהה חריגים, ולא יודע מה "נשמע נכון".

כדי להתמודד באמת עם הנתונים – צריך הבנה עמוקה יותר של שמות.

FAQ

מה בדיוק עושה המערכת?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard

Is it Layered ?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

באילו סוגי נתונים המערכת יודעת לטפל?

המערכת מקבלת בשם, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת.
לכל אחד מהם מתבצע טיוב בהתאם להגדרות.

אינטגרציה למערכות

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration

שפות

המערכת תומכת בעברית ואנגלית בלבד.

אבטחת מידע

אנחנו לא שומרים כלום.
אם הבקשה בוצעה ב API, התשובה חוזרת למערכת ואינה נשמרת בכלל במערכת החברה.
טיוב מאקסל נשמר באופן מאובטח למשך 24 שעות כדי לאפשר הורדה ולאחר מכן נמחק אוטומטית

מה מבוצע לכל נתון?

שם מלא טלפון דוא"ל כתובת
זיהוי שפה פירמוט פירמוט פירמוט
תרגום זיהוי מדינה תיקון שגיאות נפוצות הפרדת עיר
תיקון שגיאות נפוצות סטנדרטיזציה הסרת סימנים זיהוי אזור / מחוז
זיהוי שם פרטי ומשפחה זיהוי סוג - נייד או קווי הסרת רווחים כפולים השלמת מיקוד
קבלת שם truecaller בדיקה ב"אל תתקשר אליי" פירמוט (מקפים וגרש)
הסרת תארים תיקון שגיאות
הסרת תווים מיותרים
זיהוי מגדר
תיקון שגיאות כתיב